Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jo den är nästan klar.
Blev lovad lite text från dom där som inte kunde hålla munnen fast.
Nu hänger det bara på det.
Ursprungligen postat av Kamikaze
Har jag gått och satt Mr X i skiten nu...... ! :icon_butt: :sarcastic:
Ursprungligen postat av Ålänning
Till hösten? Han skjuter ju upp allt han där karln! Han är ju värre än mig!!!
Vi borde ta tag i det där o få den klar så vi har en bra plats för alla våra filmer. =)
nyss hemkommen från shootout fältet å ser att det funkar
Kan säga att vi träffat två från team harofly och de är riktigt goa och kommer garanterat bjuda på show! Dessa flyger helt i vår stil och gör detta bara för nöjesskoj så det passar bra in på temat för träffen, missa inte att ta tillfället i akt att prata med dem, ödmjuka och riktigt skojiga
Tre husvagnar har anlänt så det börjar redan fyllas på och stämningen är på topp redan, är ni i närheten så kom ner imorn på kvällen och umgås å snacka lite! Imorn kommer även norrmännen att anlända så jag gissar att kvällen kommer bjuda på skratt och gemenskap
Då till dagens misöden med forumet... Tydligen en fiberkabel igen i södra sverige som falerade, jag vet inte exakt vad som hände men det verkar ha varit flera operatörer som haft problem för vi har haft det kanckigt på jobbet idag...
Kommentar