Laddare och nät aggregat

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fortuna
    • feb 2011
    • 127

Hej!.
    Vill bara skriva och berätta, då jag blivit positivt bemött här på forumet med mina funderingar och problem ,
    Jag köpte en efuel 1200watt Power supply helt ny.
    Ebay hongkong, betalde den 3/7, skickades från Hongkong den 4/7, budbilden stod utanför min dörr I går den 8/7. .. helt fantastiskt.. och inte farligt dyr heller, frakt ingick I priset.
    Nu borde jag kunna säkra lite power till mina batterier.. :applouse:

Kommentar

• freddan_6
      • aug 2006
      • 2655

Grattis till bra köp, hoppas du inte får strul. Jag hade lite problem med säkringen i proppskåpet till mitt aggregat, automatsäkringar i villan går när det startar/kopplar in, jag fick dra om ledningen till mitt hobbyrum så jag i stället hade en gammeldax trög 16A-säkring.
      fredrik

Kommentar

• fortuna
        • feb 2011
        • 127

Tack, håller på att förbereda för den första stora laddningen... men först ska den få en plats I min laddlåda - Här är 2 bilder...
        Ursprungligen postat av freddan_6
        Grattis till bra köp, hoppas du inte får strul. Jag hade lite problem med säkringen i proppskåpet till mitt aggregat, automatsäkringar i villan går när det startar/kopplar in, jag fick dra om ledningen till mitt hobbyrum så jag i stället hade en gammeldax trög 16A-säkring.
        Senast redigerad av fortuna; 2014-07-10, 19:09.

Kommentar

Arbetssätt...