Behöver nytt nätaggregat till Hobbykings ECO 6-10

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PatrikE

• okt 2010
    • 609

Jag har inte lyckats överlasta mitt än..
    12V 30A 360W

http://www.banggood.com/Wholesale-12V-30A-360W-Switch-Power-Supply-Driver-for-LED-Strip-Light-Display-220V-or-110V-p-39987.html
    || MultiWii Airplane Setup ||
    || RTH Med MWii Ariplane ||
    || Baseflight i Flygplan ||

Kommentar

• senmathal
      • sep 2008
      • 1803

Ursprungligen postat av PatrikE

Det var ett bra pris för den kapaciteten och fri frakt till Sverige står det. Är det ett säkert ställe att handla ifrån? Har du haft det länge i din ägo?

/Mats

Kommentar

• Kenneth E
        • okt 2006
        • 3445

Säkert?, det är bara att handla har gjort så i 30år utan problem. Vad skall hända? Att du blir av med 30usd kan man leva med, det är vad du betalar extra om du går via en svensk handlare.
        DS-24 operatör.
        Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
        Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
        FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Kommentar

• Linus Forss
          • maj 2015
          • 13

Jag har handlat ett 20 tal grejer från dem i olika prisklasser och varit över lag rätt nöjd. Enda var vid ett tilfälle när jag betalde extra för express försändelse och det tog dem 15 dagar att skicka varan. Frakten efter att deväl skickat var snabb.

Kommentar

• senmathal
            • sep 2008
            • 1803

Ursprungligen postat av PatrikE
            Jag fick hem ett likadant från Bangood idag. Lite lång frakttid men till det priset kan det vara värt. Jag har precis kopplat upp det och laddar just nu ett 5s 4000 mA Lipo och det verkar fungera perfekt. Jag laddar med 5 A och kan inte känna den minsta värme från fläkten som blåser på ganska bra och varierar hastighet efter temperaturen.

Det känns dock som att man bör bygga in aggregatet i en väl luftat låda då 220 v kablarna bara skruvas fast på en kopplingsplint. Det känns lite väl riskabelt om t. ex en kabel skulle lossna och bli hängandes.

Hur har hu gjort Patrik?

/Mats

Kommentar

Arbetssätt...