I går laddade jag två Lipo-accar utan problem. Flög med dom i morse. Idag när jag skall ladda igen får jag Meddelande: BATTERY VOL ERR CELL CONNECT vilket betyder felaktig koppling i kontakterna. Kontrollera kontakter och kablar. Förstår inte vad som har hänt. vågar jag flyga med dom i alla fall?
IMAX B6AC och Warningsmeddelande
Kollaps
X
-
Satsa på bra laddare och inte bara billiga laddare - det är en investering i både säkerhet och livslängd för era batterier.
Och denna laddare tillhör tyvärr inte kategorin "bra laddare".
ISDT/Spektrum har bra laddare till vettiga priser - och sen inte minst iCharger. För att ta ett par exempel.
RogerKommentar
-
+1Satsa på bra laddare och inte bara billiga laddare - det är en investering i både säkerhet och livslängd för era batterier.
Och denna laddare tillhör tyvärr inte kategorin "bra laddare".
ISDT/Spektrum har bra laddare till vettiga priser - och sen inte minst iCharger. För att ta ett par exempel.
RogerKommentar
-
som information kan meddelas att det finns 2 modeller av denna laddare.copy och original , där den äkta varan inte är den bästa men den är inte heller oduglig, och den skadar inte heller ackarna.den ena har rund klisterlapp under och den andra har fyrkantig glittrande metallisk klisterlapp.svagt minne att den äkta har fyrkantig lapp under.hobbyking säljer båda varianterna...
mvhKommentar

Kommentar