Varför inte en flygtur i en riktig helikopter?
Hjälp mig snälla!!!
Kollaps
X
-
-
mvh Kenny
Go big, fly fast, be awsome! :thumbup:
www.youtube.com/kennerdahl
www.vimeo.com/kennerdahl
Kommentar
-
Tack!!Om han inte har en liten helikopter så kan du ju köpa en sån här åt honom http://www.jbutiken.se/merlin-tracer...874-c-284.aspxKommentar
-
-
-
mvh Kenny
www.vimeo.com/kennerdahl
Kommentar
-
Jag lovar att hojta till om jag behöver hjälp med knäböjjet=) Ni heli flygare verkar vara ett hjälpsamt släkte.Kommentar
-
Simulator va??? Har flugit några gånger på datorn men kan säga att det går sådär=) Tror inte jag får låna någon av helikoptrarna i nu läget.Kommentar
-
Tanken är ju att du ska lära dig flyga i simulatorn för att de inte ska bli så dyrt, ingen "reset knapp" IRL lixom..
Har ni redan en är det väl bara att du får lite coaching av gubben så är du mästerflygare på ett kick eller två..
mvh Kenny
www.vimeo.com/kennerdahl
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tack!! Jag tycker att det är en kanon hobby!! Tar inte mycket tid, inte beroende av "laget" som man måste ställa upp för, Flyga kan man göra på många ställen inte bara på klubben..mm... En bra grej om man vill "stänga av" verkligheten ett tag.Kommentar
-
Hej
Ett hett juklappstips är en "prova på-lektion" i riktig helikopter där gubben får lära sig lite basic om hur man flyger riktig heli, man får även prova på att flyga själv under passet så det är ingen vanlig rundtursflygning. Har för mig prislappen ligger på runt 2000:-
Gå in på iTell Helicopters hemsida och läs mer. Dom håller till på Västerås flygplats.
Mvh PallemanKommentar

Kommentar