Det som är intressant i sammanhanget är just det att jag inte behövt byta någonting för att få min HK-helikopter att fungera. Jag kan visserligen haft tur, men det kan också vara så att helikoptern är bättre än sitt rykte och att den faktiskt duger till grundläggande flygträning. Förutom några extra vinkeldrev till stjärtrotoraxeln som gått sönder vid markkänningar har jag inte lagt ut en spänn mer än de $138+frakt och moms som min helikopter ursprungligen kostade.
Självklart är det för en nybörjare en stor fördel att handla från en seriös hobbyhandlare på hemmaplan som kan ge support och hjälp.
Det vore intressant om ni som sitter på information kan tipsa om bra instegshelikoptrar i 450-storlek med tillbehör som finns tillgängliga hos seriösa svenska handlare till rimligt pris.
Självklart är det för en nybörjare en stor fördel att handla från en seriös hobbyhandlare på hemmaplan som kan ge support och hjälp.
Det vore intressant om ni som sitter på information kan tipsa om bra instegshelikoptrar i 450-storlek med tillbehör som finns tillgängliga hos seriösa svenska handlare till rimligt pris.
Kommentar