Börja med el-helikopter

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • iMagnus
    • jan 2014
    • 7

Hade hoppats på att slippa bootcamp, vmware, parallells samt köpa en Windowslicens. Men men, man kan inte få allt här i världen.

Men en Spektrum dx6i eller liknande kanske man skulle slå till på samt datormodul och laborera med lite olika testversioner av flygsimulatorerna. Nånting tänker jag skicka upp i luften i vår så en vettig radio är ju aldrig fel att ha hemma.

Några fler än Spektrum dx6i jag bör titta på?

Kommentar

• Jorgen
      • feb 2013
      • 777

Hej,

Jag satt och kollade på annonserna och såg att det kanske fanns ett objekt som skulle kunna passa dig i Norrköping: http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...-3D-Belt-Drive

Fast-Lad har en combo med DX6i och Phoenix simulator för ett mycket attraktivt pris på: http://www.fast-lad.co.uk/store/prod...ducts_id=21129

De har också ett paket med DX7S och Phoenix för ungefär samma pengar som du får ge för DX6i och Phoenix här i sverige. Tyvärr så är DX7S paketet slut just nu men det kanske kommer in innan du behöver slå till.

Jag tycker att de svenska priserna var helt ok i våras men nu är det inte roligt att jämföra.

Kommentar

• iMagnus
        • jan 2014
        • 7

HK-450GT PRO V2 3D Belt-Drive som var i annonsen är väl en T-Rex 450 kopia va?
        Passa alla T-Rex reservdelar samt uppgraderingar på denna?

Kommentar

• Matsa
          • nov 2006
          • 613

Det ska passa bra.

Från HK's hemsida:

HK-450GT PRO V2 CCPM 3D Electric Helicopter Kit (Align T-rex Compatible).
          Modeled on the famous and proven Align T-Rex 450PRO V2 helicopter kit.

Matsa...
          I hangaren:
          TopFlite Giant Zero Saito R3-60cc * TopFlite Giant P51 Mustang DLE-55cc
          * TopRC F4U Corsair Moki-S 180 "pågående bygge" * :crazy_pilot:

Kommentar

Arbetssätt...