Hjälp med hopsättning av Belt-CP

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel L
    • nov 2006
    • 1250

mjo det kan man ju göra men radion är väll inte så mycket att hurra övre men den funkar ju och ska d ändå köpa laddare batteri motagare så är det väll bättre att göra som du tänkte ifrånbörjan och köpa en rtf.

valet är ditt och du gör som du vill.

hade nog också köpt en rtf om du ska köpa laddare batteri osv
    och då blir det ju som du sa ett nytt projekt efter helin är ju alltid roligt
    glöm inte bilder och filmer:thumbup:

MVH
    Daniel L

Kommentar

• dechaine
      • sep 2007
      • 18

För min del duger det paketet gott... En del byter ut servona och annan elektronik till bättre grejer, men jag har kört med det som följde med (köpte till mottagare av samma märke) och har inget att klaga på.

Om ni inte redan sett, så sök på "Belt CP" på Youtube, så kan ni se hur den flyger..

MYCKET helikopter för pengarna, tycker jag i alla fall..

Kommentar

• H_enke
        • maj 2006
        • 150

Kolla in www.rc711.com
        Billigt värre.

Kommentar

• Daniel L
          • nov 2006
          • 1250

många har klagat på det gyro som följde med. och att det inte går att flyga med men stämmer det för dig dechaine
          glöm inte bilder och filmer:thumbup:

MVH
          Daniel L

Kommentar

• H_enke
            • maj 2006
            • 150

Medföljande gyrot är faktiskt ingen höjdare, det fungerar men inte så bra som man skulle vilja.

Om du har råd, köp ett Futaba 204 eller 401. Finns billigt hos http://www.infinity-hobby.com/main/

Kommentar

• dechaine
              • sep 2007
              • 18

Jag har ingen direkt erfarenhet av olika gyron, men än så länge har mitt fyllt sin funktion i alla fall... Kan tänka mig att ett bättre gyro är att föredra om man ska flyga mycket konst- 3D flyg...

Kommentar

Arbetssätt...