Handla från Hobby King!??

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • henke2
    • mar 2011
    • 3188

Ursprungligen postat av Pumpe
    Jag föredrar också att föra över pengar till mitt paypal konto istället för att lämna ut kortnr till dem. Har läst massor av skräckhistorier om folk som fått sina bankkort spärrade av paypal pga diverse konstiga anledningar som paypal aldrig har kunnat förklara.
    Paypal fungerar riktigt bra och de har bra koll. Jag är övertygad om att när någonting blir fel så han man själv inte läst på tillräckligt noga. Antingen för att man är för slapp eller för att engelskan inte hänger med riktigt. När misstaget väl är gjort så är det lättare att skylla ifrån sig än att erkänna felet. Jag har fått mina tillgångar låsta som en säkerhetsåtgärd vid ett tillfälle, men det stod tydligt i deras regelverk både att det sker och hur man löste det hela. (jag höll i ett gruppköp och stora summor studsade via mig just då)

Kommer ihåg när det var banköverföringar som gällde, med komplexa kontonummer och bankkoder som inte ens Ingrid bakom disken på banken klarade av att tyda ut. Man fick liksom tvinga Ingrid att göra överföringen utan att riktigt vara hundra på om allt var rätt ifyllt, sen tog det veckor innan pengarna var framme. Känns betydligt tryggare idag tycker jag.

Men är det givetvis upp till var och en att betala på det sätt man själv tycker är bäst och trivs med. För mig har paypal fungerar perfekt i många år nu.

Kommentar

• simonarvestrand
      • jan 2012
      • 3850

Inte alltid jag och henke2 brukar vara överens men idag är vi det till 100% ( kanske påväg åt något positivt )

Jag kör paypal så långt det går och det har aldrig strulat, lite halvoklart när man skall föra över till bankkonton men även det funkar kanon, kan inte annat än rekomendera det.

Från hk har återbetalningar gått smärtfritt utan några problem alls.

Kommentar

Arbetssätt...