Hejsan Sanva radio fråga

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bonnnzo
    • mar 2011
    • 3

Hejsan Sanva radio fråga

Hejsan vet jag såg nån artikel för ett tag sen om Sanwa radio apparater i sverige är det nån som vet var man kan köpa dom i sverige skall vara en radio för flyg dock .

2.4mhz helst core tacksam för nån länk om nån vet

tack så hemsk mycke
  • LAB
    • dec 2007
    • 634

Hej kolla med RC-MAFFIAN vet att dom säljer o använder Sanwa själva.
    Sur gubbjävel!
    LasseB

Kommentar

• Sebbe
      • mar 2008
      • 190

Japp, hos maffian köpte jag min Sanwa SD 10g och är mycket nöjd med den! Supersnabbt system som funkar galet bra! Bra menyer, oändligt med olika funktioner, ja man kan göra i princip vad som helst med 10 kanalaren. Även 6 och 8 kanalaren ska funka finemang!

//Sebbe

Kommentar

• Bonnnzo
        • mar 2011
        • 3

Tackar kommer snart beställa en sådan sanwa från det företaget min far hade en sanwa på 80 talet i en flygmaskin som jag håller på göra i ordning till hans 65 års dag så valet av radio till denna 30 åriga flyglan blir en modern sanwa 8 eller 10 kannalare satt en sådan radio i den maskinen när jag var grabb början av 80 talet vill att maskinen ska bli så nära orginal det går

Kommentar

• McRegor
          • maj 2006
          • 7942

Hej,
          Det är väl fortfarande Carrocar som importerar Sanwa så då bör alla hobby-butiker som säljer grejor från Carrocar kunna ta hem en sån radio - http://www.carrocar.se/tillverkare/s...yrningar/7370/
          Hälsningar
          Roger

Kommentar

Arbetssätt...