Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej jag heter Jan Näsman janj3cub@hotmail,com . Jag brukar ta 8-10mm runstav sätta dom svarven borra 3,5mm hål sen gänga med bult som passar den gamla spaken . Längden avgör man längden själv brukar brukar göra ett kryss i toppen sen målar man i den färg man vill ha själv har jag röda. Dom är betylik varmar på vintern. Hör av dig om vill ha en bilder PS dom är mycket bildikt MVS janne iUMEÅ 090/124801 070/5378672.
Jag hade en optic 6 och bytte till A9an och är helnöjd föruotm just att spakarna var lite kort, har skruvat upp mina så högt jag vågar utan att de ska trilla av. Så alla futaba "toppar" passar alltså Auroran?
/Heda
NYBÖRJARE
Kyo Edge 540 inte så farlig som man tror...
Raptor 30 noooobie !
Ja, enligt Tomas på Hab så passar Futabas spakar på Hitech.
Känner igen mig på din beskrivning
Matsa...
Ursprungligen postat av Heda
Jag hade en optic 6 och bytte till A9an och är helnöjd föruotm just att spakarna var lite kort, har skruvat upp mina så högt jag vågar utan att de ska trilla av. Så alla futaba "toppar" passar alltså Auroran?
Kommentar