Byta sändare

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bem

• apr 2009
    • 1643

raz3tec,
    Avbetalning är nog väldigt ovanligt vare sig i Sverige eller utomlands när det gäller RC prylar.
    En av de få som sålde radiostyrning på avbetalning i Sverige var nog Essen Air i Handen (som fanns på 1970-talet). Jo förresten rcflight.se har visst avbetalningsmöjlighet enligt deras hemsida. Även autopartner.se erbjuder också att man kan dela upp betalningen. Finns säkert fler om du letar lite.
    UAV Systems säljer Taranis och de erbjuder uppdelning av betalningen på 3, 6 eller 12 mån
    ttp://www.uavsystems.se/taranis-mode-p-89.html
    (Lä deras Villkor)

Kolla på den splitternya FrSky Taranis som Ivve säljer här på Köp & Sälj.
    /Bo
    Senast redigerad av bem; 2014-08-05, 20:41.

Kommentar

• Utmanaren2002
      • aug 2006
      • 231

Jo jag vet var man kan handla. Var nyfiken på vilken Fluf har och hur bra den funkar, räckvidd etc
      Hoppas han svarar
      En dag utan att ha lärt sig något nytt är en förlorad dag!

Kommentar

• Fluf
        • jul 2012
        • 1580

Ursprungligen postat av Utmanaren2002
        Hej
        Vilken DSM2 modul kör du och var köpte du den?
        Tack på förhand
        Göran
        Jag kör med OrangeRX från HobbyKing. Kör mini Quads och småsaker med den, inget stort även om jag har förtroende för den. För större kör jag med FrSky och Telemetri.
        Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
        Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
        Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
        Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
        Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.

Kommentar

Arbetssätt...