Ni som flyger med jeti duplex ds-16.......

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • walle999
    • jul 2014
    • 4

provade detta och de funkade klockrent, är väll fortfarande inte helt med på hur alla funktioner i radion är inlagda i menyer än, modifierat mitt tidigare inlägg

Kommentar

• darkling76

• dec 2011
      • 236

Halloj!
      Har suttit lite med min nya ds-16 nu och det är ju en liten omställning från Futaba men man vänjer sig snabbt vid upplägget ändå....att skapa en basic modell var ju hur smidigt som helst
      Jag har en liten fundering om någon vet hur man gör?......skulle vilja lägga in en cool hälsningsfras när man slår på radion...
      Har letat i audiofiles i radion men det verkar inte finnas några sådana där...
      Vad jag förstår ska man kunna skapa en egen men hur fasen gör man då?
      Kan man på nåt vis skriva in en fras eller ska man spela in en och kopiera till audiofiles?

//Pierre

Kommentar

• henke2
        • mar 2011
        • 3188

Ursprungligen postat av darkling76
        Halloj!
        Har suttit lite med min nya ds-16 nu och det är ju en liten omställning från Futaba men man vänjer sig snabbt vid upplägget ändå....att skapa en basic modell var ju hur smidigt som helst
        Jag har en liten fundering om någon vet hur man gör?......skulle vilja lägga in en cool hälsningsfras när man slår på radion...
        Har letat i audiofiles i radion men det verkar inte finnas några sådana där...
        Vad jag förstår ska man kunna skapa en egen men hur fasen gör man då?
        Kan man på nåt vis skriva in en fras eller ska man spela in en och kopiera till audiofiles?

//Pierre
        Kool att du slog till

Den läser wav filer, så skapa dina egna ljud eller musik och dra in på SD kortet bara.
        Superhero

Kommentar

• darkling76

• dec 2011
          • 236

Ursprungligen postat av henke2
          Kool att du slog till

Den läser wav filer, så skapa dina egna ljud eller musik och dra in på SD kortet bara.
          Japp...det blev en till slut:-)

Ok...kanon!
          Ska jag testa:-)

Kommentar

• Kenneth E
            • okt 2006
            • 3445

Jag önskar att DS-16 hade fler kanaler!
            DS-24 operatör.
            Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
            Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
            FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Kommentar

• Mrwall

• dec 2016
              • 1

Har en Ds-14 och den är inte gjord av plast utan har samma hölje som dom andra jetis!

Kommentar

Arbetssätt...