provade detta och de funkade klockrent, är väll fortfarande inte helt med på hur alla funktioner i radion är inlagda i menyer än, modifierat mitt tidigare inlägg
Ni som flyger med jeti duplex ds-16.......
Kollaps
X
-
Halloj!
Har suttit lite med min nya ds-16 nu och det är ju en liten omställning från Futaba men man vänjer sig snabbt vid upplägget ändå....att skapa en basic modell var ju hur smidigt som helst
Jag har en liten fundering om någon vet hur man gör?......skulle vilja lägga in en cool hälsningsfras när man slår på radion...
Har letat i audiofiles i radion men det verkar inte finnas några sådana där...
Vad jag förstår ska man kunna skapa en egen men hur fasen gör man då?
Kan man på nåt vis skriva in en fras eller ska man spela in en och kopiera till audiofiles?
//PierreKommentar
-
Kool att du slog tillHalloj!
Har suttit lite med min nya ds-16 nu och det är ju en liten omställning från Futaba men man vänjer sig snabbt vid upplägget ändå....att skapa en basic modell var ju hur smidigt som helst
Jag har en liten fundering om någon vet hur man gör?......skulle vilja lägga in en cool hälsningsfras när man slår på radion...
Har letat i audiofiles i radion men det verkar inte finnas några sådana där...
Vad jag förstår ska man kunna skapa en egen men hur fasen gör man då?
Kan man på nåt vis skriva in en fras eller ska man spela in en och kopiera till audiofiles?
//Pierre
Den läser wav filer, så skapa dina egna ljud eller musik och dra in på SD kortet bara.SuperheroKommentar
-
Kommentar
-
Jag önskar att DS-16 hade fler kanaler!DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar

Kommentar