freddan_6: Jag laddade ner OpenTX förut och klickade runt lite men det tilltalade mig inte riktigt av någon anledning. Kanske för att jag ser på sändaren som en sak som ska vara solid och enkel. De komplicerade delarna vill jag hålla i roboten, sändaren ska bara fungera. De enda funktionerna som jag hittat som skulle vara användbart är "servo-speed" och eventuellt viss telemetri.
bem: Tack för infon, då kan man säga att jag med t10j inte kan dra nytta av "servo-hastighet" eftersom jag inte använder vanliga servon i roboten.
Jag såg att Hitec Flash 7 och 8 har "servo-speed" också, så de flesta sändare verkar ha det. Talar ju emot Futaba lite då om det är dom enda som låser ner funktionen till deras egna servon.
bem: Tack för infon, då kan man säga att jag med t10j inte kan dra nytta av "servo-hastighet" eftersom jag inte använder vanliga servon i roboten.
Jag såg att Hitec Flash 7 och 8 har "servo-speed" också, så de flesta sändare verkar ha det. Talar ju emot Futaba lite då om det är dom enda som låser ner funktionen till deras egna servon.

Kommentar