Råd vid köp av ny sändare önskas.
Kollaps
X
-
Jag har haft mina sändare i radio tray:s men sen skaffade jag en JR XG14E och är nöjd med den.
Hobbyplastic.co.uk - Modelling Materials Radio Equipment Engines, Parts & Accessories Clothing / Apparel Carry Cases & Tx Cases Misc Parts & Accessories Tools Field/Pit Accessories Aircraft Kits & Accessories Heli Parts & Accessories Glues & Adhesives Electric Motors & ESCs Covering Film Mini Speakers JR Propo Clearance Sale COBI Building Block Toy Sets Storage Racks
Köpte till dessa tillbehör:
Hobbyplastic.co.uk - Modelling Materials Radio Equipment Engines, Parts & Accessories Clothing / Apparel Carry Cases & Tx Cases Misc Parts & Accessories Tools Field/Pit Accessories Aircraft Kits & Accessories Heli Parts & Accessories Glues & Adhesives Electric Motors & ESCs Covering Film Mini Speakers JR Propo Clearance Sale COBI Building Block Toy Sets Storage Racks
Då vart sändaren så här med tillbehören monterade:
Kommentar
-
En liten uppdatering kommer här. Det blev till slut en ny radio och valde mellan Futaba och Spektrum (valde bort Graupnern då jag läste igenom instruktionsboken...). Futaban kändes tyvärr lite plastig så det blev en Spektrum DX8.
Hittade en begagnad OS FS-120 Surpass III och den kommer säkert passa bra i modellen (Top Flite har den tom med i ritningarna).
Det blev också infällbara landningsställ från E-flite och de verkar vara mycket gedigna.
Riktigt kul att ha hittat tillbaka till hobbyn efter ca 15 års uppehåll:-)
(Beställt ett litet övningsplan också som jag väntar på:-) Det är ett plan som heter Durafly Tundra och som verkar trevligt.)Kommentar
-
Kul att höra! Jag ska till posten nu och hämta ut paketet:-)Kommentar
-
Kommentar

Kommentar