Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Testade nyss Acapella-varianten och den fungerade fortfarande. Dock gäller det att positionera pekaren i fältet Lyssna och markera "Jag håller med regler och villkor", sen högerklick och välj "Visa ramkälla". Sen får man upp en sida som man måste göra refresh på och därefter är det bara att söka efter mp3-filen och följa de gamla anvisningarna. Hoppas det blev rätt... Jag använde Chrome om nu andra Webb-läsare uppträder annorlunda.
Roger
Testade nyss Acapella-varianten och den fungerade fortfarande. Dock gäller det att positionera pekaren i fältet Lyssna och markera "Jag håller med regler och villkor", sen högerklick och välj "Visa ramkälla". Sen får man upp en sida som man måste göra refresh på och därefter är det bara att söka efter mp3-filen och följa de gamla anvisningarna. Hoppas det blev rätt... Jag använde Chrome om nu andra Webb-läsare uppträder annorlunda.
Roger
Väcker liv i denna tråd igen eftersom Acapela numera förhindrar möjligheten att skapa egna ljud som vi hittills. När man klickar på "Visa ramkälla" så får man nu upp en nästan blank sida med ordet "Forbidden"
Finns intresse av att dela egna Elin-ljud som vi skapat tidigare med varandra?
Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane!
Och som med tårar i ögonen minns Snurren, Vespus, Getingen, Looping m fl ricinoljekladdiga maskiner!
Sen tror jag att OpenTX Sound också fungerar men jag vill minnas att man var tvungen att köra med högsta volymen för att få lämplig volym - i alla fall i min Horus med FrOS.
Roger
Kommentar