Mr. Bob - nu är det väl så att vill man ha riktigt tight växellåda så skall man inte välja metall-växellåda vilket det är på i alla fall mina 9 g-servon. Men för sitt bruk har dom hittills fungerat utmärkt och jag har inte heller märkt nåt problem med centrerings-noggrannheten vlket annars kan vara ett gissel på en del billiga servon.
Har kört mängder med E-Max ES08 i olika utföranden utan några som helst problem men ES09 har jag bara i en kärra och där var ett servo otillförlitligt redan vid leveransen så där fick jag ett nytt. Sen har dom i o f s fungerat bra men jag har inte så många flygtimmar på den kärran vilket jag däremot har på Sport Cubben med JX-servon.
Roger
Har kört mängder med E-Max ES08 i olika utföranden utan några som helst problem men ES09 har jag bara i en kärra och där var ett servo otillförlitligt redan vid leveransen så där fick jag ett nytt. Sen har dom i o f s fungerat bra men jag har inte så många flygtimmar på den kärran vilket jag däremot har på Sport Cubben med JX-servon.
Roger

Kommentar