Servo skruv - vart kan man köpa ?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

Servo skruv - vart kan man köpa ?

Hej
    Saknar fyra servoskruv till mina PowerHD 9150 servon. Undrar om det är någon som vet vart man kan köpa sådana skruvar ? Har varit runt de lokala järnhandlarna här men de har inga så små och smala skruv :banghead::banghead:.

Någon som vet om de finns på Claes Ohlsson, Kjell & Co elller något liknande ställe ? behöver ju bara 4st så de känns lite surt att behöva beställa över postorder och betala dyr frakt för några ynka skruv.

/Martin
  • jocke1963
    • dec 2007
    • 2709

Har du kollat dina lokala byggvaruhus ?
    ”Vir prudens non contra ventum mingit”

Kommentar

• AM
      Debattglad entusiast

• maj 2006
      • 3464

Air Media....
      Skicka din adress så kan jag lägga några skruvar i ett kuvert till dig.

Mvh
      Ove
      Ove (AM) Nielsen

Kommentar

• McRegor
        • maj 2006
        • 7942

Hej,
        Om servona levererats via Autopartner så skulle jag ringa dom - där brukar det inte vara några problem med att få hjälp med såna småsaker..
        Hälsningar
        Roger

Kommentar

• wesse
          • maj 2007
          • 5864

Ursprungligen postat av Sigun
          Hej
          Saknar fyra servoskruv till mina PowerHD 9150 servon. Undrar om det är någon som vet vart man kan köpa sådana skruvar ? Har varit runt de lokala järnhandlarna här men de har inga så små och smala skruv :banghead::banghead:.

Någon som vet om de finns på Claes Ohlsson, Kjell & Co elller något liknande ställe ? behöver ju bara 4st så de känns lite surt att behöva beställa över postorder och betala dyr frakt för några ynka skruv.

/Martin
          ja du sigun hade du köpt jr8711 så hade du inte varit utan skruv nu:sarcastic:

:love: Get high with hovering
          not drugs :love:

Kommentar

Arbetssätt...