Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag hade en dyr kväll för ett par år sedan, lyckades bränna upp två UBEC:ar efter varandra. Den ena lyste som en lampa, och den adra dog i tysthet. Och förra månaden så släppte min DJI NAZA ut någon dyr gegga, och sedan var det bara att köpa nytt. Så jäkla irriterande när det händer!
Och inte nog med det så hade jag satt batteriet på laddning till radion,
kom hem efter jobbet i dag och satan va varmt det var provade ett batteri till och det blev också varmt.
säkerligen väggladdaren som har gett upp. :willy_nilly::willy_nilly::willy_nilly:
Jaha, jo finns det bara kontakter som passar ihop så måste man ju testa, var det den nya mottagaren du köpt?
... och det går också att "polvända" en acc till en Laser4´a också :worked_till_5am:, jag har provat, hade ju 50% chans att det kunde bli rätt så varför inte prova, stressade ute på fältet i somras, lät lite som "ssspoff" och så kom den där goa elektronik/bakelit doften, o ja radion dog för alltid.
Är det ingen som lyckats få ihop 2 lipon med "HXT" kontakter?
De ser ju ut att passa perfekt:sarcastic:, har dock inte provat själv men någon måste ju ha testat det.
Jodå, 6mm Hxt har jag kopplat fel. 2s 4
s5000mah ackar.
Kör dubbla ackar på hexan, har fixat till det så det inte går längre. Iallafall inte när man ska dit med dem på maskinen.
Är det ingen som lyckats få ihop 2 lipon med "HXT" kontakter?
De ser ju ut att passa perfekt:sarcastic:, har dock inte provat själv men någon måste ju ha testat det.
Njae, men två 5000mah 11,1 accar med 4mm kontakter.
Min laddare tar ju fyra olika accar samtidigt, skulle ladda båda och lyckades förväxla alla kablar på golvet ffrrzzzztt. :sarcastic:
Kommentar