Graupner service.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • McRegor
    • maj 2006
    • 7943

Ursprungligen postat av Kenneth E
    Det är tråkigt att baltechno slutat, han var den enda i Sverige som kunde laga en radio även futaba, nu har vi ingen, men rekommenderar att skicka grejorna till Tyskland för bra service.
    Vill nog fortfarande hävda att vi har en bra fungerande Futaba-service i Sverige så att han var "den enda som kunde laga en radio även Futaba" håller jag definitivt inte med om. Ursäkta Ivve om det blev lite utanför Graupner-fallet men jag anser att Kenneths uttalande inte var riktigt korrekt.
    Beträffande Anders Balte så verkar han ju verksam i bolaget Hedén Engineering AB i egenskap av styrelseordförande...
    Roger
    Senast redigerad av McRegor; 2014-04-28, 08:22.

Kommentar

• petera38
      • dec 2008
      • 592

Ivve,

Du skulle ha köpt en JETI DS 16!

/Pete

PS: Du skulle inte ha köpt en JETI DS 16! :sarcastic:
      Senast redigerad av petera38; 2014-04-29, 13:43.

Kommentar

• ivve
        • nov 2006
        • 736

[QUOTE=petera38;345686]Ivve,

Varför det ?? Har dom superservice ? Dessutom hade jag fått betala det fyrdubbla inkl. två st mottagare !
        Tror knappast att jag blir bättre flygare med en Jeti.

Du skulle ha köpt en JETI DS 16!

Kommentar

• Michael
          • maj 2006
          • 1742

Det tycks finnas ett Graupner-serviceställe i Sverige:

Nu är visserligen din sändare på reparation i Tyskland vilket säkert ordnar sig, men för eventuella framtida händelser kanske det kan gå snabbare att utnyttja denna möjlighet.

Kommentar

• ivve
            • nov 2006
            • 736

Ursprungligen postat av Michael
            Det tycks finnas ett Graupner-serviceställe i Sverige:

Nu är visserligen din sändare på reparation i Tyskland vilket säkert ordnar sig, men för eventuella framtida händelser kanske det kan gå snabbare att utnyttja denna möjlighet.
            TYVÄRR MIKAEL DET DÄR E GAMMAL SKÅPMAT SOM DOM INTE FATTAT ATT DOM SKALL TA BORT.

Har kollat med Olle på Hobbyborgen och han om någon bör ju veta om det finns nåt serviceställe i Sverige.

Kommentar

• Ålänning
              • maj 2007
              • 6809

Är det så att alla köper mer och mer billigt skräp så att alla bra grejer och dess service försvinner med tiden? Vi får väl skylla oss själva helt enkelt. :-/ Graupner om nån ska väl veta om det finns service-ställe i Sverige?
              www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

Arbetssätt...