Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Kan väl tillägga att man erlägger en deposition på 100 Euro. Om man går i backen och flygetyget inte går att laga, ja då ryker deposition. Om man däremot sköter sig hela tiden så får man tillbaka 70 av dessa 100..
Små skador som händer under tiden man är där får man laga själv..
Tjena Fluf,
Va kul att se lite bilder, du har legat i ser jag !
Flera av maskinerna har man flugit.. lever Super Airen ? (lite undermotoriserad tyckte jag men dem lilla blåa OS:en)
Renegaden var också lite tung...
Som jag skrev tidigare så blev min vistelse på RC Hotel insteget till lätta elkärror varför jag gillade WOT:arna och YAK-55:an där tom jag kunde flyga inverterat över fältet...
@Pinduke, skicket år varierande en del slitage etc. Gamla modeller dör och nya kommer hela tiden och olika gäster är olika bra på att torka av och serva.
@Irokee, Jupp jobbar på det. Valparna är underbara, kelsna och snälla, de lider lite i hettan mitt på dagen bara.
Super Air, känner jag inte igen, kan ha missat. Yak55 är kul att flyga, blivit 3 svängar med den, men Couger kärran är något speciellt, går precis dit man pekar.
Jag flög den några svängar och lyckades knäcka ena landningsstället, pianotråden bara gick av !
Ja, jag fick byta själv... ;-}
Jo hittade den i förrgår, flugit ett par svängar med den varav engång en deadstick landning. Den är helt Ok men har verkligen fastnat för Couger 2000 och Ultimate, tokigt trevliga plan.
Kommer att skriva en recension sedan när jag kommit hem, har en tokigt massa bilder så blir mycket ögongodis för de som ännu inte upplevt RCHotel .
Kommentar