Identifiera flygplan

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanR
    • feb 2015
    • 22

Identifiera flygplan

Nu har jag gjort ett marketplaceköp igen som jag inte riktigt kan identifiera.
    spänvidden är ca 2,2m, det är en Katana (tror jag) med 50cc motor, färgschemat matchar Precision Acrobatics mindre Katanor men hittar ingen i denna storlek?

Bifogade filer
  • Phastey

• feb 2016
    • 280

En "Above All" Katana kanske?

Kommentar

• StefanR
      • feb 2015
      • 22

Ser ju väldigt rätt ut både storleks och färgschemamässigt, TACK! Dock hittar jag inte nån info om den ens när jag vet vad det sannolikt är.. Hittar endast precis den videon när jag söker på det. Ska söka vidare ikväll .

Kommentar

• StefanR
        • feb 2015
        • 22

Om den är så ovanlig kanske det är precis den modellen jag har nu

Kommentar

• StefanR
          • feb 2015
          • 22

Nu har jag grävt vidare, detta är kanske inte nyheter för er men "Abobe all" verkar vara ett märke som såldes (och tillverkades?) av det nu nedlagda "Full kontroll", vars lokaler man kunde se i filmen. Mina förhoppningar om att hitta delar och en manual känns nu rätt begränsade men det mesta ska nog gå att lösa ändå. Det var väl egentligen mest en rekommenderad tyngdpunkt och lite andra utgångsvärden som hade varit fint att ha till hands. Tack för hjälpen med identifierkngen, vet inte om jag hittat den filmen annars

Kommentar

• Phastey

• feb 2016
            • 280

Om du verkligen är intresserad kan du ju höra med piloten i filmen, Daniel Casselby: https://aircam.se/the-team/ (borde vara rätt person)

Eller gamla ledningen för Above All: https://www.allabolag.se/foretag/abo.../2K2O3S0I63IGS

Annars tror jag att du löser det ändå, CG kan ju väljas lite konservativt till att börja med för att sedan prova sig fram. Att hitta delar känns rätt kört vid det här laget.

Kommentar

Arbetssätt...