Söker NGK tändstift till DLE-30, tror det är 10mm gänga på den.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kenneth E
    • okt 2006
    • 3445

    #1

    Söker NGK tändstift till DLE-30, tror det är 10mm gänga på den.

    Hej, Jag söker tändstift till DLE-30 och då från NGK, någon som vet var jag kan få tag i ett par sådana?

    Jag vill inte ha original stiften.
    Mvh
    Kenneth
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #2
    Finns o ta hem via Mekonomen tex..Eller på nätet lite varstans..Antar att du skulle fråga vad stiften heter eller? CM6..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • Flipper
      • jun 2006
      • 40

      #3
      Japp Mekonomen har och tar hem du får dom dagen efter... tror dom kostade 135kr eller nått.
      Hade gött'

      Kommentar

      • Flipper
        • jun 2006
        • 40

        #4
        Du va 1min snabbare Bokis ;-)

        Kommentar

        • wesse
          • maj 2007
          • 5864

          #5
          Ursprungligen postat av Flipper
          Du va 1min snabbare Bokis ;-)
          jisses hur va det möjligt?

          Kommentar

          • bokis
            • maj 2006
            • 5041

            #6
            Ursprungligen postat av wesse
            jisses hur va det möjligt?
            Eré inte...Nåt med svarta hål,rumtid.warpspeed m.m..Star trek om man så säger..:man_in_love:
            // Bokis

            ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
            (nu även med biskvier!)

            Kommentar

            • JB
              • jun 2006
              • 168

              #7
              Har för 85 kr st.

              Mvh
              Jonas

              Kommentar

              • Kenneth E
                • okt 2006
                • 3445

                #8
                Tack för de snabba tipsen trots svarta hål och Startrek.

                Jag kollar upp.
                JB, jag behöver två och bor i Malmö. Kanske blir billigare om jag tar dem via Mekon...eller?

                Mvh
                Kenneth

                Kommentar

                • bokis
                  • maj 2006
                  • 5041

                  #9
                  ..Ta från JB...:icon_pidu:
                  // Bokis

                  ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                  (nu även med biskvier!)

                  Kommentar

                  • JB
                    • jun 2006
                    • 168

                    #10
                    Hej igen

                    Har ingen aning om vad de kostar på Mekomen..........
                    Handlar du av mig så är det enda som tillkommer porto. Och faktura 10 dagar.

                    //
                    Jonas

                    Kommentar

                    • th
                      • jul 2007
                      • 26

                      #11
                      Hej
                      har kartongen till stiftet. 5812 CM-6 10*8,6(339) hab har för 122 kr

                      Kommentar

                      • Kenneth E
                        • okt 2006
                        • 3445

                        #12
                        Tack JB,

                        Du har pengarna på kontot på måndag eller tisdag.
                        Mvh
                        KE

                        Kommentar

                        Arbetssätt...