Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
DLE-motorerna är riktigt prisvärda. Jag har inte hört någon hittills som är missnöjd. Min DL-50 jag hade i min Yak gick helt perfekt och ett rackarns drag i den. Klart jämförbara med betydligt dyrare motorer.
Hmmm, under det priset jag spkrev, är det möjligt ......?
Kollade upp kurs samt vet ju att moms åker man ju på från Hon Kong, skulle tippa på att jag kan spara en 600 spänn ungefär , har aldrig handlat på E Bay, säkert ellerb.....
Medlemskap: RCflyg
Flyg: Rcfactory EPP. Sbach 55 cc, Pitts Pyton 50 cc, CAP 232 30 cc bensinmodeller, HK 450, HK 500 helikoptrar. Har även en gammal Bäver!
Radio: Futaba FF9 Super, Futaba T 12 Z.
Min kompis har en DLE-30. Han är mycket nöjd. En mycket driftsäker motor, men den kräver lång inkörning (många timmar) innan den går bra. Min kompis DLE vibrerade duktigt i början och det var inte obalans i propellern. Den finns för 2480 SEK i Sverige på http://www.aircpro.com/. Det är nog bättre att köpa lågpris i Sverige, då går det att få hjälp om problem uppstår. Aircpro har alltid varit grymt proffsiga mot mig, kan rekommendera att handla där. De har dessutom alltid levererat samma vecka som jag beställt.
Hej på Er köpte en DLA 32cc Hos Östersunds modellhobby, dom säger att den är i stort sett identisk med DLE
Ger 3'8 hk , tror den kan bli riktigt bra i Stukan. Får väl plocka ner den samt sätta upp delar ibsvarven om den är för rå .
Kommentar