Nytt flyg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr X
    • apr 2007
    • 1055

    #1

    Nytt flyg

    Ja så blev man med ett nytt flyg då fast man inte skulle ha flera.
    Kunde bara inte låta bli att hämta det med släpet.

    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.
  • jocke1963
    • dec 2007
    • 2709

    #2
    ???

    Kommentar

    • zablar
      • aug 2006
      • 107

      #3
      Dammig verkar den då vara iaf....

      Kommentar

      • Mr X
        • apr 2007
        • 1055

        #4
        RC Åland
        RC Åland på facebook
        På tok för många flygande saker.

        Kommentar

        • taygher
          • jun 2006
          • 735

          #5
          Kan det vara en hyfsat stor (och dammig) TWM Katana kanske?

          Kommentar

          • simonarvestrand
            • jan 2012
            • 3850

            #6
            Corsair kanske?

            Kommentar

            • Mr X
              • apr 2007
              • 1055

              #7
              RC Åland
              RC Åland på facebook
              På tok för många flygande saker.

              Kommentar

              • simonarvestrand
                • jan 2012
                • 3850

                #8
                Nu har det blivit mera Yak likt. dock vet jag väldigt lite om flygplan

                Kommentar

                • Kamikaze
                  • jan 2007
                  • 505

                  #9
                  36%

                  Kommentar

                  • Mr X
                    • apr 2007
                    • 1055

                    #10
                    World Models KatanaS 36% (100cc)
                    RC Åland
                    RC Åland på facebook
                    På tok för många flygande saker.

                    Kommentar

                    • Mr X
                      • apr 2007
                      • 1055

                      #11
                      Lovade mig själv att nu skulle det inte bli flera flyg och så släpar man hem detta flyg.
                      Så nu får man nog säga igen NU RÄCKER DET MED FLYG.
                      RC Åland
                      RC Åland på facebook
                      På tok för många flygande saker.

                      Kommentar

                      • jocke1963
                        • dec 2007
                        • 2709

                        #12
                        Ursprungligen postat av Mr X
                        ...
                        Så nu får man nog säga igen NU RÄCKER DET MED FLYG.
                        Varför? Fullt i modellminnet i radion?

                        Kommentar

                        • Mr X
                          • apr 2007
                          • 1055

                          #13
                          Tar nog länge än före SD-korten och minnet är fullt i radion.
                          Snarare mitt minne är fullt när man inte kan räkna flygen och i sovrummet går det inte in flera flyg.
                          Nä nu får det vara stopp och det är bara att glömma getter och warbirdar ett tag framåt.

                          Flygandet blir lidande när man har så många projekt på gång samtidigt så det är bara och dra upp handbromsen och börja få något klart till våren.
                          RC Åland
                          RC Åland på facebook
                          På tok för många flygande saker.

                          Kommentar

                          • Kamikaze
                            • jan 2007
                            • 505

                            #14
                            Hur kommer din setup att se ut?

                            Kommentar

                            • Ålänning
                              • maj 2007
                              • 6807

                              #15
                              Ett bra knep för att hinna med allt man tar på sig... är att stänga av datorn! ;-) Det vet jag, men har inte lärt mig än. :-D
                              www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

                              Kommentar

                              Arbetssätt...