Torgny och Klavins har varsin 2 cyl 3w 48och det är nog dom vibrationsfriaste tystaste trevligaste jag har träffat på hitills dock görs dom inte längre finns ju 56 nu.. Hepp
Bra motor?
Kollaps
X
-
Ja, sicket jä'la pris!http://www.3w-modellmotoren.de/katal.../3w-56ib2.html
[ATTACH=CONFIG]31407[/ATTACH]
€ 1.131,98 = 9 351kr !!
Som jag sa, min plånbok tål inte sådana förslag...Retroholic!Kommentar
-
-
Tack Lars!!! :thumbup:
Den motorn är så gott som köpt...Retroholic!Kommentar

Kommentar