Behövde byta från multikopter och passar nu på att fixa till min Zero efter ett hjärnsläpp med besök i meklådan, det var inte ens min låda skall jag väl tillföra. Det är dumt att taxa i depån.
Rengöring, bygga nytt och justering är det som ligger på vänt för Zero'n.
Bif bild på motorns montering.
Rengöring, bygga nytt och justering är det som ligger på vänt för Zero'n.
Bif bild på motorns montering.

Ännu en renovering är avslutad, ny mottagare Jeti R18, stabben limmad, servona, stötstänger... genomgångna, allmän översyn där klädsel struken och lagad. Grillen tömd(för er som vet vad jag menar ). Lite flygsugen blev jag allt när jag såg den monterad måste jag säga.
Kommentar