3W ansöker om bankrupsy.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kenneth E
    • okt 2006
    • 3445

    #1

    3W ansöker om bankrupsy.

    Mycket sorgligt då deras motorer ligger mig varmt om hjärtat.

    Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
  • No4
    • okt 2007
    • 165

    #2
    Tragiskt men inte oväntat. Fantastiskt välgjorda motorer. Tur att man har en. Blir tufft med reservdelar nu.
    Jag vet att alla drömmer om en P-51 Mustang.

    Kommentar

    • flygrc
      • aug 2013
      • 329

      #3
      Jag minns dem som tunga motorer.

      Kommentar

      • Kenneth E
        • okt 2006
        • 3445

        #4
        Ursprungligen postat av flygrc
        Jag minns dem som tunga motorer.
        Visst är de tyngre, men mina går fortfarande efter snart 20 år, mina två DLE 30 och 112 kan jag inte säga samma sak om, tyvärr.

        Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

        Kommentar

        • flygrc
          • aug 2013
          • 329

          #5
          Ursprungligen postat av Kenneth E
          Visst är de tyngre, men mina går fortfarande efter snart 20 år, mina två DLE 30 och 112 kan jag inte säga samma sak om, tyvärr.

          Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
          Min ZDZ80B2 går ännu efter 15 år

          Kommentar

          • Kenneth E
            • okt 2006
            • 3445

            #6
            Ursprungligen postat av flygrc
            Min ZDZ80B2 går ännu efter 15 år
            Det gör även min zdz210, som en klocka faktiskt. Men 3w går bäst av alla motorer jag hört och sett.

            Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

            Kommentar

            Arbetssätt...