Extreme flight edge 540 88"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Andreash
    • feb 2015
    • 375

    #1

    Extreme flight edge 540 88"

    Skaffade mej en sådan här .Någon som har erfarenhet av denna?något speciellt å tänka på?.Tacksam för alla råd och tips Klicka på bilden för större version

Namn: 20181024_130808.jpg
Visningar: 1
Storlek: 134,6 KB
ID: 525545
  • rc9
    • aug 2007
    • 125

    #2
    En riktigt bra modell trots några år på nacken . Jag skulle inte tvekat att köpa en sådan igen.
    Vingens raka framkant ger mycket trevliga stallegenskaper vilket gör att den till en utmärkt "trainer" för 3D
    //Kalle

    Kommentar

    • Andreash
      • feb 2015
      • 375

      #3
      Låter bra det

      Kommentar

      Arbetssätt...