Hej håller på med min edge .Kollade i monteringsanvisninge och där är roderutslagen angivna i grader hur tänker jag där? Har varit angivet i mm på mina tidigare modeller vilken är den bästa metoden tacksam för svar.
Roderutslag edge 540
Kollaps
X
-
Idag är det ju mycket enkelt att mäta vinklar med ett "Vattenpass" i sin smartphone, t.ex: https://play.google.com/store/apps/d...es.level&hl=en
/AKommentar
-
Klipp en pappersbit utgående från vinkeln. =) Eventuellt så den kan använda på ovansidan och undersidan. Sen har du utgångsläget för din flygstil.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar

Kommentar