Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag har haft en encylindrig SV/RCS 50cc.
Väldigt billig motor (jag sa inte prisvärd) och kvaliteten verkar variera mellan dem.
Min verkade funka rätt ok jämfört med en annan flygare här som hade stora problem, vad det nu var.
Minns att det krånglade mycket i början men det berodde på otydlig manual.
Sen gick den bra och jag flög en gång och råkade landa lite hårt, inte motorns fel hittills.
Men alla flygningar efter det har motorn stannat lite när som helst, kanske för att den stått nåt år, är ingen guru på dom där, fick hjälp av mer vana motor-förståsigpåare.
Men så mycket har jag hållit på med den att jag bestämt mig för att aldrig mer köpa en SV. :-)
DL känns mycket bättre och det är väl nån gammal kopia det också.
Kommentar