Nåt rykte jag har hört säger att vevaxeln i en fyrtakts bensinare får dålig smörjning i.o.m. att ingen egentlig olja passerar i vevhuset som på en tvåtaktare.
Är detta sant, eller bara ett rykte?
Om det är sant, hur smörjer man då vevaxeln?
Är detta sant, eller bara ett rykte?
Om det är sant, hur smörjer man då vevaxeln?


Kommentar