Det fixade sig har nu några kort.

Yak -54 Sp.2055mm Bygge med DL-50cc
Kollaps
X
-
-
Jag uppfatade det som att den vred sig framifrån och back. Jag har kollat lite mer nu på den sidan som är hel och där kan man känna att balken son skall gå över mellan ställen är dåligt limmad mota ytterkant./ Johan
www.salarfk.seKommentar
-
Jag lägger alltid kolfiber på insidan där ställen sitter fast. Gjorde så på min Extra 330L och det höll väldigt bra medans kolfiber stället som skickades med flyget gick tvärt av :evil:Kommentar
-
Cockpiten såg ju riktigt fin ut! Har inte monterat min ännu, men jag återkommer med bilder när jag kommer så långt.
Vill du ha en grymt detaljerad docka att matcha med måste jag rekomendera www.litepilots.com
Riktigt fina pilotdockor.
Jag återkommer med bildernär jag kommer så långt.
/
Magnus Göransson, ÄngelhomKommentar
-
Dags att lägga på ett kol....
Nu ska jag bli färdig det har varit lite mkt. jobb och mycket med huset men nu ska jag göra klart min YAK 54:a
Mer info. på
Mvh.FlipperKommentar
-
Kul idé med "virtual cockpit"Ursprungligen postat av MagooziUnderbart att se en kombo som min egen!
Köpte yaken i förra veckan, ochmin beställda dl50 kommer förhoppningsvis i veckan.
Jag ville göra min cockpit lite roligare så jag beställde en "virtual cockpit" från www.wrightrc.com.
Kostade mig en 35 dollars har jag för mig, kommer också i veckan.
Ser framemot lite feedback angående motorn!
mvh
Magnus, ÄngelholmMvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

Kommentar