Mitt första flygplan...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zekee
    • maj 2006
    • 604

    #31

    Kommentar

    • wesse
      • maj 2007
      • 5864

      #32
      rackarns fin tjej du har....modellen är ju oxå hyfsad :lol: hojta till så tar jag opp den åt dig för den flyger väl som en calmato antar jag :lol:

      Kommentar

      • Zekee
        • maj 2006
        • 604

        #33
        Modellen är fin, tjejen är hyffsad! Näeh, skojja bara! Ja, jag har inte flugit pylon wesse så det är nog säkrast att du flyger in den åt mig! Enligt amerikanska rykten ska den flyga riktigt bra...

        Kommentar

        • wesse
          • maj 2007
          • 5864

          #34
          Ursprungligen postat av Zekee
          Modellen är fin, tjejen är hyffsad! Näeh, skojja bara! Ja, jag har inte flugit pylon wesse så det är nog säkrast att du flyger in den åt mig! Enligt amerikanska rykten ska den flyga riktigt bra...
          amrekanska rykten? har Nyrothen lurat dig nu :lol:

          Kommentar

          • Zekee
            • maj 2006
            • 604

            #35
            Haha, näeh faktiskt inte! Har läst på rcgroups så Nyroth är oskyldig!

            Kommentar

            Arbetssätt...