Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
tänkte ta några bilder och eventuellt filma lite då ja kommer hem i eftermiddag...
är det någon som vet vilken spänning som kan vara lagom till en ME-8 stift? imorron ska jag ta med den till skolan och mäta spänningen så ja vet vad jag har, just nu äre ju bara gissningar men gnistan ser bra ut på CM-6 stiftet...
på me8 är ju elektroderna som nån synål, så vill ju inte bränna den första jag gör...
Här kommer några bilder på den... måste fixa ny tändspole då jag får överslag i den... men de går ju rätt fort denna gång ska jag inte räkna varven utan kör med diametern istället jobbigt o räkna till 3150varv sist med 0,1mm tråd...
ska väll även göra något hölje åt själva kretskortet... och kanske en liten kylfläns på trissan om de behövs de får ja se...
håller på o laddar upp en film på youtube länk kommer sen...
Kommentar