Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
jo den är bra men dyr, vet att krille här på forumet byggde sig en egen med en pump å ett vanligt fartreglage som fungerar ypperligt till 1/3 av kostnaden.
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Nån som har rök i sin modell.. nån som har erfarenhet av rök.. vilken Olja skall man ha .. eller skall man blanda själv eller bara diesel.. ja frågerna e många.
Förr:
Align T-REX 500, Align T-REX 450X, Align T-REX 600N, Ikarus Piccolo, JR Airskipper 50, JR Ergo 230 Gasser, JR Ergo 30ss, JR Venture 90, Lama V3, Mikado Logo 10, Mikado Logo 14, Mikado Logo 20, Modelsport Hornet, Protec Zoom 450
Nån som har rök i sin modell.. nån som har erfarenhet av rök.. vilken Olja skall man ha .. eller skall man blanda själv eller bara diesel.. ja frågerna e många.
Jag har provat några flygningar i höstas med rök. Köpte en 2-liters flaska rökoljan av ÖMH. Den ska blandas ut med 3 lit diesel. Antar att det är precis den rökpumpen som drHanke talar om som jag har, för min Katana har jag köpt av krille.
PS. Tänk på att motorer typ den i rökpumpen är borstad. Kolla så den är avstörd annars kommer nog er mottagare på 35-40 MHz störd istället...
Nu:
Align T-REX 600 Nitro Pro och en DX7
Förr:
Align T-REX 500, Align T-REX 450X, Align T-REX 600N, Ikarus Piccolo, JR Airskipper 50, JR Ergo 230 Gasser, JR Ergo 30ss, JR Venture 90, Lama V3, Mikado Logo 10, Mikado Logo 14, Mikado Logo 20, Modelsport Hornet, Protec Zoom 450
Kommentar