'MBL' Cap 232

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • T5
    • jul 2006
    • 1300

    #1

    'MBL' Cap 232

    Jag kollar efter plan till min DL50 och snubblade över den här CAP'en hos Ömh.
    Vad är det för tillverkare, har aldrig hört talas om 'MBL'. Den är ju verkligen billig!




    (Jag är inte ute efter en Cap, men blev förvånad över priset på en så stor maskin... )
  • Tobbe O
    • maj 2006
    • 1431

    #2
    Ser ut som en Chip Hyde CapX, är det en kopia eller....

    Kollade lite på en sådan för ett par år sedan, men 205cm icke delbar vinge är inte så kul att få in i bilen :(

    Kommentar

    • DrHanke

      • maj 2006
      • 5250

      #3
      MBL= Modelbau Lindinger

      Kopia eller direkt från fabriken, Chip har ju tagit bort den ur sitt sortiment å varför inte sälja en bra modell fortsättningsvis?

      Som T5 säger är den icke delbara vingen en transportlogistisk mardröm om man inte har en bil som slukar mycket
      //DrHanke

      *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

      Kommentar

      Arbetssätt...