Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
har aldrig sett en själv bara läst om dem på rcuniverse.com. De första som kom ut på marknaden hadde lite små fel men dessa skall vara åtgärdade på de som säljs nu. den finns i flera "tappningar", jamara har den, heter i USA grrc osv...
Man får mkt motor för pengarna enl de som skriver om dem på olika forum.
Hittar man en lämplig kärra så kanske man skulle slå till på en bara för att få en referens på vad det är. Finns säkert ett antal i svedala, synd bara att få berättar eller skriver en rad om dem.
Ove finns ingen rulle på hur motorn går på backen resp i ett plan?
Jag ska leta fram det. Jag har själv tillsammans med min försäljningschef i Staffanstorp en Midwest 2m Extra med motorn - har inte hunnit provflyga den ännu.
motorn på bilden är gammal, den skall ha ett kromat insugningsrör för att var en av dom senare versionerna.. det svart insugningsröret är i plast och slår sig.. (på bilden).
Kommentar