Wild Hare

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr.Dahl
    • jun 2007
    • 53

    #1

    Wild Hare

    Ett litet flyg från Arvika
    Bifogade filer
  • DrHanke

    • maj 2006
    • 5250

    #2
    proppeller å canisters samt en bunt billiga kines servon vad är det för skoj maskin?
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

    Kommentar

    • Mr.Dahl
      • jun 2007
      • 53

      #3
      Hej drhanke.
      Det är en Wild Hare Extra 330lx 35% 270cm
      Bifogade filer
      Senast redigerad av Mr.Dahl; 2009-07-11, 21:57.

      Kommentar

      • DrHanke

        • maj 2006
        • 5250

        #4
        mer bilder :thumbup:
        //DrHanke

        *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

        Kommentar

        • Johnny
          • mar 2007
          • 377

          #5
          Hello.

          Bra servon til kinapris.
          Blir vel ferdig til Gränsträffen 09.

          Mvh. Johnny.
          Mvh. Johnny.

          Kommentar

          • M.B
            • aug 2008
            • 633

            #6
            håller med hanke fler bilder vill vi se !!! :thumbup:

            Kommentar

            • Mr.Dahl
              • jun 2007
              • 53

              #7
              Hello Johnny!
              Om den blir klar till gränsträffen vet jag inte ,med tanke på att jag köpte den av dig för två år sedan .Det går inte fort men det blir dyrt .hahahaha
              Du vet att det är lite rörigt i arkivet .
              Vi snakkes ...
              Bifogade filer

              Kommentar

              • Johnny
                • mar 2007
                • 377

                #8
                Hello Kalle.

                Hur går det?
                Ska jag kom og hjelp deg.
                Vi måste ha flere foton.

                Johnny.
                Mvh. Johnny.

                Kommentar

                • DrHanke

                  • maj 2006
                  • 5250

                  #9
                  Ursprungligen postat av Johnny
                  Hello Kalle.

                  Hur går det?
                  Ska jag kom og hjelp deg.
                  Vi måste ha flere foton.

                  Johnny.
                  Precis, vi kommer ju till träffen så då kan vi också assistera i bygget
                  //DrHanke

                  *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                  Kommentar

                  • Mr.Dahl
                    • jun 2007
                    • 53

                    #10
                    Har ett litet problem!
                    (lite med plats)
                    Funderar på att bygga garage 10x8m
                    En liten bild på Arkiv-X..
                    Bifogade filer

                    Kommentar

                    • DrHanke

                      • maj 2006
                      • 5250

                      #11
                      hmm hur var det nu? inget byggande på kvällarna, kalla saker i handen å ett glatt humör...
                      //DrHanke

                      *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                      Kommentar

                      • Mr.Dahl
                        • jun 2007
                        • 53

                        #12
                        Hard Man yeaaa
                        Bifogade filer
                        Senast redigerad av Mr.Dahl; 2009-07-16, 23:15.

                        Kommentar

                        • DanneG
                          webmaster
                          RCFF - Administratör
                          • jun 2006
                          • 671

                          #13
                          Klart att kärran blir klar till träffen!
                          Vi kommer och hjälper dig Kalle
                          /Daniel Gustafsson

                          Radio: JR DSX9
                          Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                          Heli: E-sky Belt CP
                          Bil: Traxxas Slash 4x4
                          Båt: Princess med Zenoah 26cc
                          01010010010000110100011001000110

                          Kommentar

                          • Mr.Dahl
                            • jun 2007
                            • 53

                            #14
                            Tack snälla snälla !
                            Snart kommer ni till Metropolen Arvika .
                            Ska bli kul att träffa er goa gubbar.
                            Har fixat lite accar till Haren
                            Hard man A123 yeaaa....
                            Bifogade filer

                            Kommentar

                            • Johnny
                              • mar 2007
                              • 377

                              #15
                              Hei Kalle.

                              4 dager igjen.
                              Hur går det?

                              Johnny.
                              Mvh. Johnny.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...