fullkontroll eg-edge

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gezuz
    • feb 2007
    • 49

Jag har även gjort en hård marksyning med min Edge tror det var andra flygningen som acken lossnade och planet gick ner i isen på siljan. Dock så gick den ner snällt men det vart lite att laga. Därav det blå vingörat.
    Kröken har nu gått sönder på min canister dämpare. Inte så konstigt då jag använde våld för att böja till den och eftersom den är utav aluminium så vart det sprickor som ledde till en trasig krök. Men det är bara att ordna till det funderar på rostfritt krök. Vi får se.
    Fly away in the sky with Divisinon Fenix/Richard
    Ni läser väl Fenix Blogg.http://www.svensktmodellflyg.se/blogg.asp

Kommentar

• pär
      • jul 2009
      • 30

störtat

nu är det bara små små molekyler kvar av min eg edge 540:banghead:så ja sökte en ny likadan men det fanns inte o få tagi:banghead:men skam den som ger sig ja köpte en goldwing edge på fullkontroll gissa om ja blev brydd när det låg ett exakt lika dant plan i kartongen:thumbup:det enda som va annorlunda va fyra träbrickor å klädseln.sjukt nöjd.älskar snabb service o på hittade svar:sarcastic:

Kommentar

• streem
        • apr 2009
        • 169

Edge/yak modellerna som förut hette EG/Aboveall
        har bytt ägare så det är samma modell fast heter nu
        Goldwing!

Var ute nu på morgonen och flög min helt vindstilla!
        One Life! Live it..!

Kommentar

• pär
          • jul 2009
          • 30

prov flög nya edgen i morsse o den flyger sjukt fint lite svår o se mot mörka moln bara annars lugn som en deckad a-lagare:thumbup:just ja ja har en nästan intakt höger vinge till eg,s edge plus en motor kåpa till en yak om nån vill ha.0703711770
          Senast redigerad av pär; 2009-09-12, 18:05.

Kommentar

• pär
            • jul 2009
            • 30

Ursprungligen postat av Sigun
            Det var kul skrivet Pär :sarcastic: Gillar speciellt att den funkar kanon med trasig dämpare :sarcastic::sarcastic:. Undrar hur nöjd du skulle vara med en fungernade dämpare? det går kanske inte att beskriva i ord ?

/Martin
            nu har ja provat med en hel ljud dämpare.värdelöst är svaret

Kommentar

• Gezuz
              • feb 2007
              • 49

Pär hur är din Edge på kniveggen min är inget vidare på den? Du kör ju samma motor som jag i Edgen och vad kör du med för propeller?
              Själv kör jag med Sonic 18/8 och den drar ur kärran kanon vid hovring.
              Fly away in the sky with Divisinon Fenix/Richard
              Ni läser väl Fenix Blogg.http://www.svensktmodellflyg.se/blogg.asp

Kommentar

• pär
                • jul 2009
                • 30

tja ja kör med en 17x8 xoar propp o det funkar fint.vid knivegg måste ja höjda lite men funderar på o mixa till det med sidorodret annars kanon

Kommentar

Arbetssätt...