Aeroworks extra 300 LP

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anders e
    • feb 2009
    • 450

    #1

    Aeroworks extra 300 LP

    Hei.
    En kompis av meg har kjøpt en AW extra 300 LP 50cc
    som jeg skal låne litt å leke med å teste noen propeller med.
    Testing av propeller med denne og en 50cc AW python.

    Utrolig bra passform og hardvare!

    Meget fin modell syns jeg så jeg deler noen bilder med dere

    DLE 55
    hitec 7985
    hitec 7955TG
    Bifogade filer
  • anders e
    • feb 2009
    • 450

    #2
    Legger ved noen flere bilder.
    Her passer alt perfekt og er meget enkelt å montere.
    Skal være flyklar neste helg. Kommer bilder av oppsett og jomfrutur da.
    Bifogade filer

    Kommentar

    • anders e
      • feb 2009
      • 450

      #3
      Modellen har vært i luften
      Jeg syns modellen er meget fin å se på.
      Flyr meget bra og har masse krefter med DL-55!

      En utmerket imac maskin som klarer 3d bra.

      Gleder meg til min AW edge kommer
      Bifogade filer

      Kommentar

      • Johnny
        • mar 2007
        • 377

        #4
        Hei.

        Dette ser bra ut.
        Du har ikke plass til en canisterpotte.
        Du får ett helsikes drag i DL55.

        Mvh. Johnny.
        Mvh. Johnny.

        Kommentar

        • anders e
          • feb 2009
          • 450

          #5
          Jo da, med litt modding så får en canister plass
          Men lyden ble veldig bra, så eieren ville ha den med pitts-potte.

          Jeg bare låner den litt til div testing(propeller)

          Men min edge får canister eller pipe.

          Kommentar

          • matbos
            • jul 2008
            • 1444

            #6
            Snyggt jobbat och Grattis till premiären. :lollypop:

            Kommentar

            • Corsair
              • dec 2007
              • 639

              #7
              Hej, snygg kärra, ser ut att vilja upp fort. Lycka till.:icon_pidu:

              Kommentar

              • Denke
                • maj 2008
                • 115

                #8
                tråkigt att den inte är förbered för canister. Va lite sugen på en sån annars.

                Kommentar

                • anders e
                  • feb 2009
                  • 450

                  #9
                  Hei.
                  Ja det er tråkigt, men det er ikke mye jobb for at få canister inn.
                  Jeg kan ta bedre bilder om du ønsker?

                  Eller du kan bruke denne: http://www.dlenginesaustralia.com/dl...&productId=184

                  Eller du kan gjøre som bildet under viser. Den var heller ikke canister-ready.
                  Bifogade filer

                  Kommentar

                  Arbetssätt...