Pilot-Rc Yak-55SP

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robert_s
    • jan 2007
    • 826

    #16
    Ursprungligen postat av Björn.O
    Om jag förstod honom rätt så skulle väl Autopartner ta över eftersom han har svårt att hinna med.
    Jag väntar själv på en 73tums Yak från Pilot Rc och dom verkar ha lite förseningar på leveranserna nu.
    Beställde du av nyroth eller?

    Kommentar

    • Björn.O
      • jun 2007
      • 151

      #17
      Ja jag beställde av honom.

      Kommentar

      • Robert_s
        • jan 2007
        • 826

        #18
        Nu har ena yaken kommit, men kroppen så klart av på den:banghead: Men som tur va det lilla yaken
        Bifogade filer

        Kommentar

        • Nyroth
          • maj 2006
          • 721

          #19
          Satan va du skräms pojk!!!

          / Niklas

          Kommentar

          • Robert_s
            • jan 2007
            • 826

            #20
            Hjälp!!! det är ett monster jag har fått! Vart en liten skada på paketet bara, annars vad det inget. Men det skade-sköt jag direkt på jobbet
            Bifogade filer

            Kommentar

            • matbos
              • jul 2008
              • 1444

              #21
              Den var stooor den :thumbup:

              Kommentar

              • Irokee
                • maj 2006
                • 138

                #22
                Sa flickan.....

                Kommentar

                • Sigun
                  • aug 2007
                  • 3942

                  #23
                  Ursprungligen postat av Robert_s
                  Hjälp!!! det är ett monster jag har fått! Vart en liten skada på paketet bara, annars vad det inget. Men det skade-sköt jag direkt på jobbet
                  De där strykjärnet kan du plocka undan med en gång för det lär du inte behöva använda på Pilot-RC:s plan :lollypop::lollypop:

                  Kul att du fått hem den Robert och hoppas att de blir en liten monteringstråd på den med lite mer närgångna bilder på den framöver-

                  /Martin

                  Kommentar

                  • Tobbe O
                    • maj 2006
                    • 1431

                    #24
                    Mera bilder Robert!!!

                    Kommentar

                    • Robert_s
                      • jan 2007
                      • 826

                      #25
                      Nu är en av Yak provflugen och andra är redo för provflygning och tredje är på byggbordet

                      Kommentar

                      • Emanuel
                        • jan 2009
                        • 22

                        #26
                        Eftersom Robban är lite snål med bilder så fick jag smyga hem till honom och spionera lite På ena bilden syns också att han hade klätt upp sig inför fin besöket:sarcastic:
                        Bifogade filer

                        Kommentar

                        • Extra_Mannen
                          • feb 2009
                          • 492

                          #27
                          Ursprungligen postat av Emanuel
                          Eftersom Robban är lite snål med bilder så fick jag smyga hem till honom och spionera lite På ena bilden syns också att han hade klätt upp sig inför fin besöket:sarcastic:

                          Där serman! Han är allt en riktig filur den där Robert! Ska nog ta och besöka den mannen snart

                          Kommentar

                          • Robert_s
                            • jan 2007
                            • 826

                            #28
                            Ursprungligen postat av Emanuel
                            Eftersom Robban är lite snål med bilder så fick jag smyga hem till honom och spionera lite På ena bilden syns också att han hade klätt upp sig inför fin besöket:sarcastic:

                            kom ju precis från jobbet!

                            Sen hade jag väntat mej att ni hade lagat pizza åt mej

                            Kommentar

                            • Sigun
                              • aug 2007
                              • 3942

                              #29
                              Ursprungligen postat av Emanuel
                              Eftersom Robban är lite snål med bilder så fick jag smyga hem till honom och spionera lite På ena bilden syns också att han hade klätt upp sig inför fin besöket:sarcastic:
                              Bra Manuel...
                              Fler sånna smygreportage ser vi fram emot. man kan ju inte bara säga att modellen är provflugen och inte lägga ut en enda lite bild på premiären !.. :banghead::banghead:


                              Hoppas du lyckas smyga dit och få lite fler foton på skönheten snart :lollypop:
                              /Martin

                              Kommentar

                              • Robert_s
                                • jan 2007
                                • 826

                                #30
                                Ursprungligen postat av Sigun
                                Bra Manuel...
                                Fler sånna smygreportage ser vi fram emot. man kan ju inte bara säga att modellen är provflugen och inte lägga ut en enda lite bild på premiären !.. :banghead::banghead:
                                Hoppas du lyckas smyga dit och få lite fler foton på skönheten snart :lollypop:
                                /Martin

                                Har en inomhus yak, det är den jag har provflygit. "Stora" yaken är fortfarande på byggbordet

                                Kommentar

                                Arbetssätt...