Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler. Den platsen heter SMÅLAND
dit vill jag aldrig mer. När ska den dagen komma när ska den dagen gry. Då vi kan vända arsl.t åt den jä.la by. :icon_butt:
det tycker jag låter kanonbra då kan man lungt räkna med att ni inte kommer och stör oss på våra flygträffar... Tusen tack för detta glädjade besked..
det tycker jag låter kanonbra då kan man lungt räkna med att ni inte kommer och stör oss på våra flygträffar... Tusen tack för detta glädjade besked..
Nja om vi mot all förmodan skulle dyka upp. (Gud förbjude) Nere där landet ligger i mörker och skugga. Så skulle det vara för att visa vad dom blå skåpen ska stå. Alltså dom man har pottan i och ingenting annat. :sarcastic:
/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..
Snyggt ! Jag har samma maskin och den flyger väldigt trevligt.
Ett tips är att förstärka motorkåpan längst fram i nosen. Den är lite fladdrig och min har rört sej så mycket att den blivit skrapad av propellern. Så nu måste jag fixa den och få tag på en färg som stämmer.:banghead:
Flyger:
EF 88" Extra 300 3W55xi
EF 88" Edge DLE 55
EF 104" Extra DLE 111
Telink EPP Yak
Kommentar