Dina klistermärken är inte färdiga i dag heller Tomas och det är inte latheten som fixat det... Va nämligen ute på Hultsfred Airport i går kväll och träffade Sveriges mest kända och skickligaste RC-Pilot och efter detta möte är jag helt paralyserad av euforisk glädje...
Älskar ARF:er...
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Va?Dina klistermärken är inte färdiga i dag heller Tomas och det är inte latheten som fixat det... Va nämligen ute på Hultsfred Airport i går kväll och träffade Sveriges mest kända och skickligaste RC-Pilot och efter detta möte är jag helt paralyserad av euforisk glädje...
Var Klavins DÄR???Retroholic!Kommentar
-
Nä det va inte Klavins det var en höjdare från SAAB..Ursprungligen postat av Thomas
Va?
Var Klavins DÄR???
Har nu gjort exakt så som du beställde märkena av mig så nu ska dom postas men det ork jag inte i dag för jag ska ut te flygplatsen och titta på denna eminenta flygare från SAAB även i dag och då blir du lidandes Tomas för Skånepluttar kommer i tredje hand tyck vi i Småland.... Moahaha
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Ser ju lovande ut med en lycklig pilot. Bara att gratulera till en lyckad kärra!
Kommentar
-
Thanx, boys!
Jo, det var en hellyckad konstruktion, helt utan ritning eller byggsats.
Ett par snäpp trim, sen flög den som vilken Extra-Jak-Sukoj som helst. Ren och fin i rörelserna, följsam, väldigt lätt att starta och landa. Perfekta lågfartsegenskaper, går att komma in med ganska hög alfa vid landning. Inte speciellt vindkänslig heller.
Jag programmerade in ganska stora roderutslag men med 70% expo, så den är mycket snäll runt mittenutslagen på spakarna, men väldigt rapp vid fulla utslag.
Nu ska bara motorn ´gå in sig´ några timmar, sen blir det mycket skoj med Papa´n i sommar!Retroholic!Kommentar
-
Krångligare behöver det inte va om byggaren har lite fingertoppskänsla!
Ha det kul med Papa i sommar!Kommentar
-
Det luktar väldigt mycket 30-tal här!
Kommentar
-
Jahaja...
Lite uppdatering i byggtråden....
'Papa' krockade ju med marken på Ripaveckan i en saltomortal som säkert hade gett 7,5 i gymnastik-VM.
Och en sådan kullerbytta klarade konstigt nog inte kroppen. Så nu ha Papa varit inlagd på ortoped/transplantationsavdelningen några veckor, och det rapporteras att han är på bättringsvägen och får skrivas ut inom en inte allt för avlägsen framtid!
Men först måste han ha på lite kläder, och sen (det är ju poppis med Pride nuförtiden) ska han sminkas.......
Jäkla rörig operationssal, förresten...Retroholic!Kommentar

Kommentar