Ett vinterprojekt?

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas

    • jun 2006
    • 7673

    #1

    Ett vinterprojekt?

    Jag fick ett ryck idag och köpte en ny byggsats!
    Abselut ingen ARF, här får man gladeligen trycka ut alla bitar själv och följa en eminent ritning för att få ihop allting!

    Locköppning!
    Klicka på bilden för större version

Namn: 20131019_152102.jpg
Visningar: 1
Storlek: 73,2 KB
ID: 522468


    Här gäller det att vara noggrann och räkna igenom alla delar!
    Klicka på bilden för större version

Namn: 20131019_152628.jpg
Visningar: 1
Storlek: 103,9 KB
ID: 522469


    Nu börjar utmaningen, vilka delar ska sitta ihop med varandra??
    Äh, det löser sig nog!
    Klicka på bilden för större version

Namn: 20131019_153201.jpg
Visningar: 1
Storlek: 109,9 KB
ID: 522470


    Halvvägs!
    Klicka på bilden för större version

Namn: 20131019_153731.jpg
Visningar: 1
Storlek: 91,4 KB
ID: 522471







    W T F ?!?
    Nånting gick snett....
    Klicka på bilden för större version

Namn: 20131019_155728.jpg
Visningar: 1
Storlek: 80,0 KB
ID: 522472
    Retroholic!
  • jocke1963
    • dec 2007
    • 2709

    #2
    :sarcastic:

    Kommentar

    • senmathal
      • sep 2008
      • 1810

      #3
      Det ordnar sig ska du se! Vintern är lång så du får nog delarna på rätt plats innan nästa flygsäsong.

      /Mats

      Kommentar

      • simonarvestrand
        • jan 2012
        • 3850

        #4
        dom hamnade ju rätt det blev ju en helikopter kan ju inte bli bättre ?

        Kommentar

        • Thomas

          • jun 2006
          • 7673

          #5
          Ja...

          och jag HATAR helikoptrar!!!
          :banghead:


          Jag får reklamera byggsatsen...
          Retroholic!

          Kommentar

          • neu
            • aug 2012
            • 1047

            #6
            Ska kanske köra heli dagar ute på fältet? Fredag,lördag och söndag så får man bara flyga heli :sarcastic:.

            Kommentar

            • Ålänning
              • maj 2007
              • 6807

              #7
              Udda vinkel på rotorbladen... den kanske inte är inställd än? =)

              Snart har väl nån lagt upp en byggtråd på denna:
              http://shop.lego.com/en-US/Helicopter-9396
              eller kanske denna:

              www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

              Kommentar

              Arbetssätt...