Hobbyrum - Projektet

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fluf
    • jul 2012
    • 1580

    #16
    Viktiga saker för trivselfaktor installerades igår.

    Ölkyl och fluffig matta



    Idag skall det shoppas hyllplan, reglar och annat nom nom för att få upp förvaringsytor!

    Kommentar

    • Per-Fredrik

      • dec 2013
      • 82

      #17
      Ursprungligen postat av Fluf
      Viktiga saker för trivselfaktor installerades igår.

      Ölkyl och fluffig matta



      Idag skall det shoppas hyllplan, reglar och annat nom nom för att få upp förvaringsytor!
      Ser bra ut :icon_pidu:! På tal om listningen runt väggarna, praktiskt att mattan funkar även som skruvförvaring:icon_winkle:, hamnar en skruv där blir det som bermudatriangeln

      Kommentar

      • Fluf
        • jul 2012
        • 1580

        #18
        Äntligen fick vi lite gemensam tid igen efter all Jul o Nyårsstökande.

        Hyllor på plats, även rack för att gänga kroppar och vingar. Det som återstår är eldragning, en bänkskiva och småinredning. Men nu med hyllor på plats är vi redo att börja flytta in prylar! YAY!





        Lite skrot i hörnet, men notera de två listerna som sedan skall ha "pinnar" vad det nu heter för vingar, material och flygkroppar som är bultat i väggen.


        Ännu en uppsättning för vingar, material och flygkroppar.. Men just nu hänger upp sopsäckar.


        Ölkyl och kaffemaskin, viktiga bitar...


        Huvudförvaring och ena arbetsstationen.

        Kommentar

        • UndCon
          • apr 2009
          • 2886

          #19
          Det viktigaste saknas....Musiken

          Kommentar

          • Thomas

            • jun 2006
            • 7673

            #20
            Sicket lyxigt lekrum!!
            Vill också ha ett sånt...
            Retroholic!

            Kommentar

            • Fluf
              • jul 2012
              • 1580

              #21
              DÅ har vi börjat flytta in lite smått. Fylla upp med praktiska IKEA-lådor. Mest helisar och några flygplan som kommit in. Allt mitt skrot skall på plats, lådor med servon, motorer, kablar, esc, propellrar och mycket mycket mer.


              Urgammal T-rex 450 med plastram, T-rex 450 DFC PRO, Gaui 550 Hurricane, HK 600GT, gammal Raptor 30.




              Kommentar

              • Nedala
                • jun 2014
                • 4

                #22
                Vad säger du om min flotta? "Urgammal?" DU är urgammal Fluf!

                Gött som tusan att börja komma iordning, och faktiskt se vad man har för prylar. Tjejen hemma uppskattar inte direkt hobbyn så man har fått "städa" ner allt i blandade lådor. Med genomskinliga lådor och uppställningsyta kommer detta bli så sjukt bra!

                Kommentar

                • Fluf
                  • jul 2012
                  • 1580

                  #23
                  Nedala... Flottan är en klenod och vackert välbehållen. Det är du som är sliten och skräpig!

                  Jupp, skall bli riktigt gott med ordentlig organisering och bra uppmärkning.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...