Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
med tanke på hur snabba svenska trumpetverket är så har jag väl delarna tills jul... hajar inte varför det tar 1dag från österrike till sverige å 1vecka från malmö--sthlm??
man slutar aldrig förvåna sig själv... beställde i torsdag kväll/natt en motor å pipa från weston, igr när ja kom hem sent på kvällen så låg en lapp i lådan att paket väntade.... skit varför åker man aldrig hem i tid? jaja var å hämtade den idag... hur fasen kan det ta så kort tid från en ö när trumpetverket inte lyckas skicka ett brev på mindre än tre dar?
Vill bara meddela att för att förbereda sig inför första flygningen så har Doktorn varit ute o övat sig med en högprestandamaskin hemma hos mig.. Det gick över förväntan enl. en enig publik.. PDT_Armataz_02_44
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
hello! har varit sjuk en tid men nu fan har jag hittat på botemedlet ett par drag ca i snoran så mås det bättre....
bakpartiet klart, limmat med gp gula lim, sitter som fan får se om de tål 200+ eller fladdrar av, frivilliga test piloter??
Slängde i skeven på en gång, vetefan hur de måttat men åt vilket håll jag än vänder servot e bifogat linkage för kort... passar inte ens 3003std servon.
Aha, se doktorn i bygguniform! stiligt bra och vackert!
Kommentar