Pilot?

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kenneth E
    • okt 2006
    • 3445

    #16
    kan du inte låna en lastbil från jobbet, där kan du bo och förvara modellerna hela?

    Kommentar

    • Micke.Falo
      • okt 2011
      • 170

      #17
      Pratat men Kjell, vi lottar ut en scannad och printad pilot i lämplig storlek. Det som krävs för att vara med i utlottningen är att delta som pilot i Östersundsträffen 2016. Vinnare utses på lördag em/kväll på träffen då de flesta deltagarna brukar var på plats
      "we have a long way to go and a short time to get there"
      SA3BED

      Kommentar

      • Micke.Falo
        • okt 2011
        • 170

        #18
        Ursprungligen postat av Thomas
        Snacka om att det frestar att dra iväg 120 mil, bara för att träffa en massan andra galningar i samma division.
        Men.... det är just det, 120 mil med tattarterm... f'låt, husvagn, det kostar, både tid och pengar.

        Och så är det ju det där med myggen.... inget zika-virus i sikte??
        Äsch, du har ju nästan lika långt till innan sverige tar slut.. Myggen är inte alls otrevliga, lite närgångna ibland framåt kvällskvisten bara ;-)
        "we have a long way to go and a short time to get there"
        SA3BED

        Kommentar

        Arbetssätt...