Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Haha, tack! De får inte plats i hobbyrummet så ”why not?” Tänkte jag
Näe, det skippar vi nog, är för omständigt och tror knappast jag vinner någon vidare vikt i det heller motor och gummit är det mesta av vikten! Kan kolla vad naken kärra väger när jag kommer hem sen.
Då var vi förberedda inför kommande flugan-cup som startar inom några veckor! Förhoppningar om att få lite dokumenterade tider över minuten! Förhoppning om att kunna slå 1.30 som jag hört är rekordet ännu !
Idag blev det träning/trimning inför kommande tävling!
Nådde mitt mål, fick flera tider över minuten och sista flygningen blev en tid på hela 1.33min ! *wohooo*
Finns en film när jag har tid på 1.19min som jag ska försöka jaga fatt på.
Tänk att man med så enkla medel kan nå framgång bara man läser på och tänker till några gånger.
Du Mr.Bob har ju byggt både snabba och stora modeller tidigare så du kan ju jämföra glädjen...
Tack Lars!
Man måste ju försöka prova det mesta innan man dör
Bästa jag fick till mig i söndagens del-tävling av en annan tävlande var ”hur f*n får du dom att flyga så sakta!!??”
En annan herre kommentera ”det vet måååånga år sen jag såg någon få över 200 poäng” (lägger ihop totala sekunder av tre flygningar).
Nu är det bara att sätta nya mål och se hur hårt man kan spänna linan innan den går av
Vore kul om man kunde få 300 poäng i någon del-tävling !
Kommentar