Kunde väl haft några i EPP att "offra"? En liten vikt i nosen så skulle de kanske rent av hålla kursen någerlunda.
Bygge Rafal från Feibao Jets
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Det var något sådant jag tänkte konstruera till min Fw190, lite kaxigt att göra en tryckare och sedan fälla dropptanken/bomben mitt under buken för att sedan göra en vertikal stigning PDT_Armataz_02_05
Ännu kaxigare om det vore en jet kärra som fällde dom. Kommer i håg från filmen "Behind enemy lines" när dom fäller vingtankarna från en F18 för att avleda sidewinder robotarna. Mäktigt när dom studsar på den frusna marken för att sedan explodera PDT_Armataz_02_18Kommentar
-
Verkligen en snygg kärra, hoppas att den inte gör en JAS bara. :lol:- "Jag är inte rädd, jag kan flyga"
Här bor jagKommentar
-
Göra en Jakt Atack Spaning? PDT_Armataz_02_01Ursprungligen postat av StrömquistVerkligen en snygg kärra, hoppas att den inte gör en JAS bara. :lol:
Jag tycker det är ganska skoj att "jas" har blivit en sonynom för Gripen som flygplanet igentligen heter.
Det fanns faktiskt en Viggen som också var "JAS" Nämnligen den test viggen som testade blivande system för Gripen,
Denna hette ESS JAS Viggen.
ESS = Elektroniskt styrsystem ( om jag inte minns fel)
"Intresseklubben för onödigt vetande antecknar" :lol://Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,Kommentar
Kommentar